יום שבת, 3 בנובמבר 2012

הלוואות חוץ בנקאיות


האפשרויות של הלוואות חוץ בנקאיות
יש מצבים רבים בהם אנו נמצא עצמנו זקוקים למימון עבור צורך כל שהוא כזה או אחר ונחפש דרך לקבל הלוואה בתנאי החזר נוחים המותאמים ליכולותינו הפיננסיות השוטפות. אם בעבר שוק מתן הלוואות היה בלעדי לבנקים, הרי שהיום אין זה המצב כלל וכלל. יש היום שפע של גופים פיננסיים אשר יכולים להעניק לכם הלוואות חוץ בנקאיות. עם זאת, חשוב להכיר ולהבין מהם ההבדלים בין הגופים הללו, איזה תנאים הם יכולים להציע לכם, מהם היתרונות והחסרונות שלהם, וכיו"ב. דווקא משום שהתחרות היום היא גבוהה - אם אתם קוראים את המידע האמין ביותר, אתם יכולים לבצע החלטה שתיטיב עמכם.

הלוואות חוץ בנקאיות

מה חברות הביטוח מציעות ללווים פוטנציאלים?
הגוף הראשון שיכול להציע לכם הלוואות חוץ בנקאיות אלו הן חברות הביטוח. חברות הביטוח בעצם מציעות לכם לקחת הלוואה, אשר מנוכה מהסכום שצברתם בקרן שמושקעת (לעתים זו קרן הפנסיה, אך יש גם קרנות אחרות) בחברת הביטוח. בכך למעשה, אתם נוטלים הלוואה מסכום שכבר צברתם, ואז עליכם להחזיר אותו בחזרה, כאשר הקרן עצמה גם מהווה את הערבות.

לפנות אל חברות האשראי
גוף בולט מאד שיכול להעניק לכם היום הלוואות חוץ בנקאיות אלו הן חברות האשראי, אשר חלקן פועלות בשיתוף עם הבנקים, וחלקן באופן מנותק. היתרון המרכזי של הלוואות חוץ בנקאיות מחברות האשראי, הוא שהן יכולות להעניק לכם מגוון עצום של מסלולי הלוואה מכל סוג - החל ממסלולים של מימון לרכבים, דרך הלוואות אקספרס, ועד להלוואות עם חיוב חודשי משתנה. מדובר על אפשרות נוחה מאד, למי שמחפש הלוואות חוץ בנקאיות בסכומים של אלפי או עשרות אלפי ₪.

ומה עם גופי המימון ?
לאחר הרפורמה בשוק ההלוואות, החלו לקום גם גופי מימון שמעניקים הלוואות חוץ בנקאיות באופן בלעדי, ללא כל שירות נוסף (בניגוד לחברות האשראי או הביטוח, שיש להן גם עיסוקים נוספים). חשוב מאד לראות שבמידה ואתם פונים לגופים הללו, שהם פועלים ברישיון ובפיקוח של משרד האוצר.