יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

דנה תדמור



רשת הביטחון אשר דנה תדמור מעניקה לכם
כאשר מדובר על השקעות נדל"ן כאלה ואחרות, בוודאי כאלו אשר מתבצעות בחו"ל - חשוב לכם לדעת כי יש לכם תמיד רשת בטחון להשקעה. שוק הנדל"ן נחשב אמין יחסית לכל הדעות, אבל לעתים, עם חוסר היכרות עם המצב הכלכלי במדינות הזרות ועם התרבות הכלכלית המקובלת והמדיניות הממשלתית - השוק יכול להפוך להיות ספקולטיבי במיוחד. בפועל - אם יש לכם את הכלים המתאימים, אתם יכולים כמובן לבצע השקעות נבונות וחכמות, וכאן בדיוק נחלצת חברת אקסיום בניהולה של דנה תדמור לעזרתכם. הפעילות של דנה תדמור, מאפשרת לכם ליהנות מתשואה גבוהה עבור ההשקעות שלכם - וכל זאת בסיכון נמוך יחסית.



אילו הגנות אתם מקבלים?
יש כמה הגנות שההשקעה שלכם תקבל, דרך חברת אקסיום והפעילות אשר דנה תדמור מקדמת. ראשית, כל נכס אשר מושקע דרך אקסיום, הוא נכס אשר החברה ערכה עליו בדיקה מדוקדקת במיוחד. לדברי דנה תדמור, החברה בוחנת היטב את המצב במדינה הרלוונטית, ולאחר מכן גם בוחנת היטב את הנכסים - היא לא בוחרת את הנכסים כך סתם, אלא אך ורק עם צפוי מהם פוטנציאל חיובי.
מעבר לכם, יש גם בטחונות אשר דנה תדמור וחברתה מעניקים למשקיעים בחברה. כאשר אתם משקיעים בנכס דרך אקסיום, אתם בעצם מקבלים עליו בעלות. המשמעות היא שלא מדובר פשוט על מסירה של הכסף שלכם - אלא על רכישה לכל דבר. המשמעות היא גם שאתם יכולים למכור בחזרה את החלק שלכם בהשקעה. מעבר לכך, דנה תדמור דואגת תמיד שהבעלות של הנכסים דרך אקסיום תהיה בנאמנות דרך עו"ד ישראלי-  וכך המשקיעים יכולים לבצע אפילו שינוי בהחלטות החברה, ברוב של יותר מ75%.

עובדים בשיתוף פעולה
חשוב מאד לציין, שהקו האמין והמקצועי שבו נוקטת דנה תדמור, מאפשרת לכם כמובן כמשקיעים להיות רגועים, ולדעת שאתם משקיעים את הכסף שלכם במקום הנכון. אקסיום פועלת בשקיפות מלאה מול המשקיעים, מאפשרת להם להיות שותפים בתהליך קבלת ההחלטות, ואפילו אם היא מורידה את ידיה מהנכס- הוא עדיין נשאר בבעלות המשקיעים.