יום חמישי, 31 באוקטובר 2013

טיולי ג'יפים לחו"ל – מסלולי אקסטרים



יש כל מיני דרכים לבלות כיום חופשה נעימה ביותר ברחבי העולם, וחשוב להכיר את כל האופציות המגוונות אשר עומדות בפניכם על מנת שתוכלו למקסם את החוויה שלכם מן הטיול. האמת היא כי נופש וחופשה אינם חייבים להיות רביצת בטן גב על חוף ים או בריכה ושתיית טקילה מכוסות מיוחדות. יש המעדיפים נופש פעיל ולא סביל, ורבים מן הישראלים אוהבים טיולי ג'יפים בחו"ל באיזורים ואתרים שונים. טיולי ג'יפים מאתגרים גם צעירים אחרי צבא גם משפחות עם ילדים ואפילו מבוגרים הנושקים לגיל הזהב. כולם יכולים לצאת לטיולים כאלה ויש חברות רבות המארגנות טיולי ג'יפים בחו"ל במקומות שונים. בין הטיולים הללו ניתן למצוא גם טיולי אקסטרים המאופיינים בתוואי דרך קשים ולא רגילים, נסיעה בנופים עוצרי נשימה בהרים או במדבריות וכדומה.
מסלולים שונים אשר ניתן לטייל בהם
אוהבי המדבר יכולים למצוא בארץ מסלולי טיולי אקסטרים לרכבי שטח ליום או לכמה ימים, אבל אם אתם מחפשים ריגושים חדשים ומרחבים הרבה יותר גדולים תוכלו להצטרף לטיולי ג'יפים מסוג אקסטרים במרוקו במדבר הסהרה למשל או בירדן. יש חברות טיולים המארגנות טיולים בסגנון שכזה, ולמדינות אלה מומלץ לצאת בטיול מאורגן ולא לצאת לבד. גם גאורגיה (גרוזיה) ידועה במסלולי האקסטרים שלה בטיולים מסוג זה ורבים יוצאים למדינה מיוחדת זו הנושקת לים השחור ולאוקראינה.


טיולי ג'יפים במזרח – חוויה יוצאת מן הכלל!
טיולי אקסטרים עם ג'יפים תמצאו כמעט בכל מקום בעולם אשר יש בו מרחבים ונופים מיוחדים. להודו יוצאים רבים לעשות טיולי ג'יפים מסוג זה ויש טיולים כאלה אשר מתוכננים לנשים בלבד. גם בתאילנד ניתן להצטרף לטיולים מסוג זה אשר מתאימים גם לצעירים וגם למשפחות (בנפרד), ויש עוד מדינות רבות אשר מציעות טיולי ג'יפים בחו"ל בסגנון אקסטרים שיכולים להימשך משלושה עד עשרה ימים בשטח. חשוב להדגיש כי טיולים אלה מיועדים לאנשים שאוהבים את השטח ביום ובלילה ולא לכאלה שמחפשים מלונות נוחים ללינת לילה בכל ערב של הטיול. או במילים אחרות: חוויה אחרת על פני נוחות ממכרת.