יום חמישי, 31 באוקטובר 2013

מתנות עם לוגו



איך אפשר לבחור מתנות עם לוגו?
יש לא מעט סיבות כאלה ואחרות אשר בגללן מטבע הדברים נראה כי אתם תרצו להפיץ מתנות עם לוגו של החברה שלכם. בין השאר, אפשר לעשות בהם שימוש בתור מוצרים של קידום מכירות, בתור מתן מזכרות ללקוחות, או בתור מתנות שמיועדות לעובדים בחגים ובמועדים שונים כמובן. יחד עם זאת, יש לא פעם התלבטות שעולה, באשר לשאלה של סוג המתנות שכדאי לספק לעובדים בחברות השונות. יש סוגים רבים ומגוונים מאד של מתנות עם לוגו - החל ממתנות קטנות וזולות כאלה ואחרות, ועד למתנות יוקרתיות ואיכותיות במיוחד. אז איך יודעים מה לבחור עבור העובדים שלכם כמו גם עבור הלקוחות של בחברה?

הכל בהתאם לקהל היעד שלכם
בעצם, בחירה של מתנות עם לוגו לא שונה באופן מהותי כל כך מבחירה של מתנות רגילות, אלא שכאן פשוט יש הטבעה של הלוגו, ואתם עובדים מול קהל יעד מוגדר יותר. אם למשל מדובר על מוצרים שאתם מספקים לעובדים חדשים בחברה, אפשר לבחור ולהביא מתנות עם לוגו שקשורות בעיקר לתחום הציוד המשרדי - קלסרים, מחברות, עטים, פתקי תזכורת, וכיו"ב. לעומת זאת, אם מדובר על מתנות לעובדים לקראת החגים אפשר להשקיע במתנות איכותיות יותר עם הלוגו - כמו למשל תיקי פיקניק, תיקי גב, מימיות, שמשיות ומטריות, וכיו"ב. 



אם מדובר על מתנות עם לוגו שאתם מעניקים ללקוחות פוטנציאליים, אפשר להשקיע במוצרים שימושיים וקטנים, שעלותם אינה גבוהה, אך הם מועילים במיוחד. כך למשל, אפשר להביא להם כובעים, מחזיקי מפתחות, כונני USB, ויש עוד שפע של רעיונות.

לשאול על התקציב
בסופו של יום, כאשר אתם בוחרים מתנות עם לוגו, סביר להניח שאתם תרצו להשקיע בתקציב ביחס ישר לפי מידת התפוקה שתצא לכם מהמתנה. לרוב יותר משקיעים במתנות לעובדים - שכן אלו מהווים את לב ליבה של החברה, ומשקיעים יותר גם במתנות ללקוחות קבועים, מאשר ללקוחות פוטנציאליים. לכן, כשאתם פונים לחברה שמשווקת מתנות עם לוגו, בקשו לקבל הצעות מחיר עבור שלל המוצרים, ותבחנו אותם לאור התקציב שלכם.