יום רביעי, 11 בדצמבר 2013

צימרים רומנטיים במרכז



המחשבה על בילוי בצימר רומנטי עם בן או בת הזוג, הרחק מן השגרה הלוחצת ללא כל צל של ספק עושה חשק גדול לכל אחד ואחת להרים את הכפפה ולצאת לנופש זוגי באחד מן הצימרים אשר פזורים ברחבי הארץ כולה, וביניהם כמובן גם צימרים במרכז הארץ מן הסתם.
צימרים רומנטיים במרכז במיוחד בתקופת החורף מוזילים מחירים ומעניקים חוויה חמימה בחורף קר. גם אם החופשה ספונטנית, צימרים רומנטיים במרכז יקבלו אתכם בשמחה רבה ויעניקו לכם סוף שבוע חם ומפנק במחירים נוחים. החדרים המרווחים, העיסויים והטיפולים אותם מציעים בעלי הצימר יפנקו את הזוגות המתארחים. למשל, עיסוי באבנים חמות, בילוי בספא או בג'קוזי יעניקו את החמימות בחורף הקר.


לא רק המחיר מהווה שיקול
בבחירת צימרים רומנטיים במרכז לא רק המחיר מהווה שיקול מכיוון שבעונת הקיץ רוב הצימרים תפוסים ומאכלסים משפחות עם ילדים בחופשה, לעומת החורף, אז הצימרים יותר זמינים, המחיר נמוך יותר והאירוח מפנק.
אירוח מושלם במרכז
צימרים רומנטיים במרכז יעניקו אירוח מושלם בכול עונות השנה. בעלי הצימר יעניקו ייעוץ לכל המבקש לגבי האטרקציות והטיולים שניתן לעשות בסביבה. החל מרכיבה על סוסים, טרקטורונים, טיול ג'יפים, ביקור במוזיאונים, קטיף, מוקדים תרבותיים וכלה בטיולים ארוכים או קצרים ביום או בלילה. כמו כן, צימרים רומנטיים במרכז ישמחו להכין לפי בקשה מראש ארוחות, סלסלת פירות, יין, נרות, קטורת ועוד. הזמנת טיפולים כמו מסג', טיפול באבנים, טיפולי פנים ועוד יתואמו גם הם מראש עם בעלי הצימר אשר ישמחו לתווך בין האורחים לגורמים חיצוניים איתם הם עובדים. כמו כן, צימרים רומנטיים במרכז מתאימים למזמינים ירח דבש.
ירח דבש בצימרים רומנטיים במרכז
זוגות צעירים הנישאים ואין באפשרותם יכולת כלכלית או זמן לבלות את ירח הדבש בחו"ל או בבית מלון, יעדיפו להזמין צימר רומנטי וכדי לחסוך בעלויות הנסיעה, יעדיפו לעשות זאת במרכז. בצימרים הללו יקבלו בני הזוג אירוח מפנק, לא יקר ושאינו מתפשר על איכות. לפיכך, כיום כשענף הצימרים צמח, בילוי של ירח דבש בצימר זמין יותר לזוגות אלו.