יום שלישי, 1 באפריל 2014

שואב מרכזי



מחפשים את הדרך הטובה והנוחה ביותר לנקות את הבית ? אם כך, כדאי מאוד שתכירו את האופציה של שואב מרכזי, אין משהו שיכול להיות יותר טוב מזה. שואב מרכזי יכול להפוך את ניקיון הבית שלכם להרבה יותר מהיר , קל ואפקטיבי , ולכן זה כלל לא מפתיע שכלל שהשנים חולפות יש יותר ויותר אנשים שפונים לאופציה הזאת. 

איך זה עובד ?
למעשה שואב מרכזי הוא שואב שמתקינים אותו בנקודה אחת בבית, וממנו יוצא הצינור שלו לכל האזורים השונים. מדובר על צינור שאורכו יכול לנוע בין 12 מטרים ל15, כך שאין ספק שמאותה נקודה תוכלו להגיע למעשה לכל אזור ואזור בבית שלכם.  שואב מרכזי הוא בעל יחידת שאיבה שבדרך כלל מותקנת מחוץ לבית עצמו, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שכל הלכלוך שאתם שואבים ייצא מהבית אחת ולתמיד.

מהם היתרונות?
יש לא מעט יתרונות שהופכים את האופציה של שואב מרכזי להרבה יותר טובה ונוחה לעומת השואבים הרגילים שהיו נפוצים בעבר. היתרון הראשי זו הנוחות בניקיון, כי לא צריך לסחוב את השואב ממקום אחד לאחר כדי לעשות בו שימוש. בנוסף, שואב מרכזי הוא גם הרבה יותר טוב מבחינת הניקיון, כי בניגוד לשואב המסורתי, השואב הזה כלל לא מפזר חלקיקים של קרדית האבק. 

כמה זה עולה?
אין  ספק שבכל מקום שבו תירצו לקנות את השואב המרכזי תוכלו למצוא מחירים אחרים, ואם אתם רוצים להיות בטוחים שלא תשלמו מחיר מוגזם מידי, הרי שעדיף יהיה להשוות מחירים. אם אתם סובלים מאלרגיות הפתרון הזה יהיה נפלא עבורכם, כי בניגוד לשואב הרגיל, כאן מדובר על שאיפה של 100% ומשמעות הדברים היא שלא יתפזרו לכם חלקיקים של אבק בבית.