יום שישי, 20 בפברואר 2015

הכרויות גייז



כולנו רוצים – ולכולנו מגיע – להכיר את האחד
העולם של הכרויות גייז הוא עולם רחב בעל אפשרויות רבות – ובצדק. כיום, אנחנו כבר לא צריכים להישאר במגבלות הקהילה הסטנדרטיות ולהצניע את עצמנו מהסביבה הציבורית – אנחנו גאים, וזו לא רק סיסמה. אחד הביטויים הבולטים של הקבלה של החברה את קהילת הלהט"ב היא בכל הנוגע להתמסדות שלנו – גם לנו מגיע להתמסד ולהקים את התא המשפחתי שלנו. עם זאת, לא תמיד קל למצוא את הגבר שאתו אנחנו נרצה ובו נבחר בשביל להקים את המשפחה שלנו. ולכן – אנחנו צריכים את עזרתם של אתרי וחברות הכרויות גייז.



הכרויות גייז – לאהבת אמת או לקשר קצר וכיפי
חברות המציעות שירותי הכרויות גייז מבינות את הצרכים השונים שישנם ללקוחות השונים בקהילה, ולכן הן גם מציעות אפשרויות שונות לסוג ההיכרות. בפנייה לאתר הכרויות, לא תמיד נחפש בהכרח את האחד – שאתו נרצה להתמסד ולהקים משפחה. לפעמים פשוט נחפש קשר קצר וכיפי שיעביר לנו את הזמן ויחמם לנו את המיטה בלילה. לכן מנועי ההיכרויות גמישים – החל מאפליקציות שימצאו לנו גבר שמחפש לילה מהנה וסוער, ועד חברות שמשקיעות זמן ומחשבה בניסיון למצוא לנו את הגבר שמתאים לנו בכדי להקים את המשפחה הגאה שלנו.

הכרויות גייז – לקשר רציני צריך לפנות לגורם רציני
כשאנחנו פונים לחברה שעיסוקה הוא הכרויות גייז, חשוב שנבין שמדובר בהיכרויות שבסיסן הוא הבסיס שמניע כל סוג הכירות בעולם – הרצון למצוא את האדם שמתאים לנו. קהילת הלהט"ב לא שונה במובן זה, ולכן בשביל למצוא את הגבר שמתאים לנו ושאתו נמסד קשר רציני ואולי אף משפחה – כדאי לפנות לגורמים המנוסים והמקצועיים ביותר. למצוא קשר קצר-טווח ללילה זו משימה פשוטה – אבל למצוא את האחד זו עבודה שצריך ניסיון בשבילה.