יום שלישי, 17 במרץ 2015

ארונות הזזה זולים



למצוא ארון שמתאים לדירה שלנו – במחיר שמתאים לנו
מהם הדברים החשובים ביותר בהם צריך להתחשב כשאנחנו מחפשים ארון? התשובה לשאלה הזו מתחלקת לארבע:
-          יעילות – הארון חייב להיות גדול מספיק בכדי להכיל את כלל הבגדים, הפריטים והחפצים שאנחנו מעוניינים לאחסן בתוכו.
-          מרחב – לעתים קרובות, בעיקר בדירות שאין בהן מרחב גדול מדי, אנחנו צריכים ארון שלא יצמצם באופן משמעותי את המרחב המצומצם גם כך בחדר. ארון הוא רהיט גדול – אין איך לשנות את זה – אבל צריך למצוא ארון סולידי במובן זה.
-          עיצוב – הארון צריך להתאים מבחינת סגנון וצבע לעיצוב הכללי של החדר והדירה ולא להיות גוף גדול וזר שמכער את החדר.
-          מחיר – ארון הוא רהיט גדול, וככזה הוא לא תמיד זול – וצריך למצוא ארון שיתאים לנו מבחינת מחירו.




למרחב מצומצם, עיצוב ויעילות – ארונות הזזה
הפתרון האידאלי לשלוש מארבע הגורמים שצוינו כאן הוא ארונות הזזה. ארונות הזזה צמודי קיר יכולים להיות גדולים ויעילים בלי לתפוס יותר מדי מקום. בנוסף, ניתן לעצב אותם במגוון דוגמאות וצבעים כך שיתאימו לאווירה הכללית הרצויה בחדר. האלמנט הנוסף הוא אלמנט המחיר – וכאן צריך לשאול האם ישנם ארונות הזזה זולים. התשובה לשאלה זו היא כמובן כן – ארונות הזזה זולים קיימים ובשפע, וצריך לדעת רק היכן לחפש.

למצוא ארונות הזזה זולים
כמו בכל רהיט אחר – ברכישת ארונות הזזה צריך קודם כל לבדוק מהן המידות הנחוצות לנו בקפידה. לאחר מכן, יש לחפש ארונות הזזה זולים במידות המתאימות – מאחר וארונות הזזה זולים לא יהיו בהתאמה אישית לנו. ניתן למצוא ארונות הזזה זולים שאינם מיד שנייה - בחנויות עודפים ובארונות שהורדו מתצוגה. כך תוכלו לרכוש ארון במצב חדש לחלוטין – במחיר נמוך בהרבה.