יום ראשון, 5 באפריל 2015

אקספון טלפון



הפנייה למוקד הטלפוני של חברת אקספון מתבצעת על ידי קהל יעד מגוון. רוב האנשים שמחפשים פרטים על אקספון הם לקוחות קיימים. לקוחות אלו משתמשים במוקד השירות כדי לשאול על חשבוניות, לדווח על תקלות ולתפעל בעיות טכניות. לקוחות קיימים יכולים לפנות לחברה דרך מוקדי השירות הטלפוניים, באמצעות השארת פרטים באתר האינטרנט או על ידי שליחת פקס. התנהלות נכונה של החברה תורמת לחווית השירות של הלקוחות ומונעת נטישה. בנוסף, לקוחות קיימים מחפשים לעיתים אחר מספר הטלפון של אקספון כדי לברר על שירותי האינטרנט ושיחות מישראל לחו"ל.

קהל יעד שני שצריך ליצור קשר עם החברה כולל לקוחות חדשים או אנשים המתעניינים בשירות. מבחינת קהל יעד מן הסוג הזה, הדגש הוא על יצירת קשר עם נציגי החברה לטובת מיקוח. בחברת אקספון טלפון הוא הדרך הטובה ביותר לשמוע על מבצעים, הנחות והטבות. אפשר לבצע את הפנייה בכל שעה ולקבל יחס אישי מהרגע הראשון. השוואה בין חברות היא צעד חיוני לצרכנות נכונה ולכן יש חשיבות גם למוקדי המכירות של החברות הגדולות.
 
בירור חיובים
אי אפשר לדבר על מוקדי השירות של חברות התקשורת מבלי להזכיר את הפנייה לצורך בירור חיובים. כפי שיודע כל לקוח של אחת החברות, רוב הפניות מתבצעות לאחר קבלת החשבון החודשי. ניתן להשתמש במענה הטלפוני של אקספון כדי לברר על פערי חיוב, לקבל פירוט מלא ולבצע התאמות ושינויים. מי שעוקב אחר חשבון החיוב החודשי חוסך מאות שקלים בשנה. מעקב כזה מתבצע בקלות באמצעות אתרי האינטרנט וגם בעזרת אפליקציות ייעודיות.

לסיכום, רבים צריכים את מוקדי השירות של חברות התקשורת. כל קהל יעד משתמש בשירות בצורה שונה וכך מקבל מענה על האינטרסים שלו.