יום רביעי, 29 ביולי 2015

עורך דין תאונות עבודה - חשוב לדעת

עורך דין תאונות עבודה הוא עורך דין אשר ההתמחות שלו היא בתחום תאונות העבודה. כל מי שעבר תאונה במסגרת העבודה שלו סובל מבחינה פיזית ויכול להישאר עם מוגבלות בתנועה לאחר התאונה וגם תקופה ארוכה לאחר מכן. התפקיד של עורך דין תאונות עבודה הוא לעזור לאנשים שנפגעו לעמוד על הזכויות השונות שמגיעות להן כאשר אותן זכויות צריכות לעזור להם לטפל בעצמם כראוי. גם אנשים אשר נפגעו במסגרת העבודה וקיבלו פיצויים יכולים להתייעץ עם עורך דין שיבחן שהם קיבלו את הפיצויים הראויים להם. מעבר לכך, עורך הדין יכול לייצג את הנפגעים מול הביטוח של העבודה ומול ביטוח לאומי.

ייצוג מול הביטוח של העבודה
גם כאשר נראה שהביטוח של העבודה משלם פיצויים כאלו או אחרים יש לבדוק שאתם מקבלים את המגיע לכם ולשם כך כדאי לפנות אל עורך דין תאונות עבודה שיבדוק את מצבכם.



ייצוג מול ביטוח לאומי
כל מי שנפגע ומתקשה לחזור לעבודה שלו צריך להתמודד גם מול ביטוח לאומי ולא רק מול הביטוח של העבודה ועם המעסיק שלו. עורך דין תאונות עבודה יכול לייצג את הנפגע מול הביטוח הלאומי כאשר במהלך הדרך הוא יכול להמליץ לנפגע כיצד להתנהל, לאלו רופאים לגשת ואלו טפסים להביא כשהמטרה המשותפת היא לעזור לו לעמוד על הזכויות שלו.

בחירת עורך דין

עורך דין תאונות עבודה צריך להיות עורך דין בעל ניסיון רב בתחום זה כדי לייצג אתכם בצורה הטובה ביותר. נוסף לכך, על עורך הדין לתת יחס אישי בלי לוותר על המקצועיות של התהליך. הנפגע אשר מרגיש פיזית קשה יכול לעבור תהליך מטלטל ועורך דין אשר מבין זאת הוא המתאים ביותר לייצג אותו.