יום שבת, 19 בספטמבר 2015

ניקיון לאחר שיפוץ – מה חשוב לדעת?



עומדים לפני שיפוץ? חושבים על הלכלוך והאבק שהשיפוץ מביא איתו? אתם לא חייבים לדאוג מכל אלו. ניקיון לאחר שיפוץ יכול להתבצע על ידי חברה מקצועית שהמומחיות שלה היא לנקות בתים ומבנים לאחר שאלו עברו שיפוץ. החברה מגיעה עם אנשי ניקיון מנוסים, מכשירים ותכשירים מקצועיים שיהפכו את המקום לנוח למחיה.

ניקיון האבק
בעת השיפוץ נוצר אבק. האבק נוצר מסיבות רבות וגם אם לא מבצעים שבירה של קירות הוא יכול להיות במקום (יכול להיות במקום גם אבק וגם לכלוך). אף אחד לא רוצה לחיות או לעבוד במקום מלא באבק ולכלוך והחברה שההתמחות שלה היא ניקיון לאחר שיפוץ יכולה לפנות בצורה יסודית את האבק. החברה מגיעה עם שואבים עוצמתיים ודואגת ליצור סביבה בטוחה למחיה ונעימה.




פינוי שאריות מהמקום
אחת הפעולות שאותה מבצעים במסגרת ניקיון לאחר שיפוץ היא פינוי של שאריות השיפוץ. פעמים רבות לאחר השיפוץ נשארות שאריות. השאריות לא חייבות להיות גדולות כמו ארונות או חלקי קירות (את חלקים אלו בדרך כלל מפנה השיפוצניק או הקבלן שמבצע את העבודה) אך הן כן יכולות להיות חלקי מרצפות, מסמרים ופלטות מסוגים שונים שמשמשים את השיפוץ עצמו. חברה שמתמחה בניקיון לאחר שיפוץ יכולה לפנות גם את השאריות הללו מהמקום.

ניקיון בית או משרד
חברות שמתמחות בתחום ניקיון לאחר שיפוץ יכולות להגיע לנקות בתים ומשרדים וגם משרדים גדולים. הניקיון חייב להיות בכל מקרה יסודי מאד ויש להתגבר גם על האבק שנוצר במקום וגם לפנות כראוי את שאריות השיפוץ. הניקיון חייב להיות יסודי וזאת מתוך הנחה שמי שנמצא במקום (בבית או במשרד) חי בו ורוצה שהוא יהיה לא רק יפה אלא גם בטוח ונעים עבורו.