יום שבת, 19 בספטמבר 2015

צאו אל טיולים מאורגנים לדרום אמריקה



דרום אמריקה הפכה להיות מושא אהבתם של מטיילים רבים בכל הגילאים ולא רק לצעירים אחרי צבא שרוצים לראות עולם אחרי שנתיים ושלוש של שירות על מדים. טיול כזה מצריך הערכות של כמה חודשים מראש מכיוון שמדובר בחבל ארץ מאד גדול עם הרבה מקומות ואתרים שחובה לעבור בהם. מי שלא מבין ויודע עלול בקלות לצאת למסע שלא יניב את הפירות הנכונים, לפיכך, כדאי לצאת עם טיולים מאורגנים לדרום אמריקה בליווי מדריכים מקצועיים שזהו ביתם השני.

נוחות לאורך כל הדרך
הסיבה שדרום אמריקה הפכה ליעד מאד מבוקש היא בגלל המגוון העצום של אטרקציות, מקומות, תרבויות שנחשפים אליהם בטיול אחד ומיוחד. טיולים מאורגנים לדרום אמריקה יוצאים בדרך כלל בתקופת הסתיו מכיוון שזוהי התקופה הכי נוחה מבחינת מזג האוויר בזמן שעוברים ממקום למקום. הקבוצות הן בדרך כלל מצומצמות עד 26 אנשים מקסימום. המלונות שנבחרים על ידי סוכנות הנסיעות יהיו ברמה של ארבע כוכבים ומעלה והאוטובוסים יהיו נוחים ומשודרגים. הטיול מתפרס על פני 16 יום בקירוב כאשר כל יום הוא חוויה עוצמתית וחד פעמית.




אתרים חובקי עולם
כשנוסעים עם טיולים מאורגנים לדרום אמריקה מצפים לחוות את האתרים כמו המקומיים ואכן האנשים שחיים בשטח זה הם בעלי אהבת אדם, אוהבים לארח כיד המלך, חמים ורגישים מאד למשפחתם. במהלך הטיול עוברים באתרים שרואים קודם רק בסרטים כגון:
  • ביקור במפלי איגואסו
  • החוף הנעלם באיטה קרה
  • שיט בנהר האמזונאס
  • יערות הגשם בפרו
  • ביקור בערים מרכזיות כמו: בואנוס איירס, ריו דה ז'ניירו ועוד
רק עם טיולים מאורגנים לדרום אמריקה אפשר וניתן להזמין כבר מהארץ, באופן עצמאי, פעילויות אקסטרים לכל אוהבי האדרנלין.