יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

חדר שינה מעוצב



הטלוויזיה של היום משדרת הרבה יותר תכניות על עיצוב וזאת על מנת לעודד לשינוי באורח חיים שכל אחד צריך מידי פעם לחוות. בכל פרק מתבצע תמיד איזה מהפך עבור חדר שינה מעוצב על פי בקשת המרואיין והתוצאות עוצרות נשימה. חדר השינה של כל אחד ואחת הוא הפינה האינטימית וחשוב להקפיד שהריהוט, הצבעים והאביזרים הנלווים ישולבו למרקם אחד שייתן תחושת ייחודיות ונוחות מרבית על פני החדרים האחרים בבית.

איך הופכים חדר רגיל לחדר חלומות
חדר שינה מעוצב מצריך הרבה דמיון, ראייה עיצובית ותקציב. רגע לפני שמתחילים לשבור קירות חשוב לתכנן מראש מה רוצים שיהיה בחדר ואיך הוא אמור להיות כתוצר סופי. ניתן למצוא היום הרבה רעיונות עיצוביים באינטרנט ואפשר גם להתייעץ עם איש מקצוע מתחום העיצוב. הדבר הראשון שבו מתמקדים הוא מקום השינה, קרי, המיטה. ברגע שיודעים איזה סגנון רוצים שהמיטה תהיה קל יותר להמשיך בעיצוב שאר חלקי החדר.




סגנונות של חדר שינה מעוצב
חברות הרהיטים היום מציעות שפע עצום של עיצובים בחדר השינה והם יכולים להיות רומנטיים, דרמטיים, קלילים, מודרניים או רטרו. כל אחד בוחר את הסגנון המתאים לו. היחס בין המיטה לגודל החדר חייב להיות הגיוני על מנת לא להזמין ריהוט שבסופו של דבר יחסום את כל החלל ואי אפשר יהיה לסיים את עיצוב החדר בשלמותו.

רכישה עם אחריות
חדר שינה מעוצב מצריך תקציב לא מועט ובהתאם לכך חייב להיות השירות. תמיד כדאי לראות את הרהוט בעיניים מאשר לעשות הזמנה "על עיוור" דרך האינטרנט. נכון שלעיתים העלות תהיה גדולה יותר אם רוכשים בחנות רהיטים יוקרתית, אך זו הדרך היחידה להיות בטוחים שיתקבל שרות ומענה במידה ותתעורר בעיה כלשהיא.