יום שני, 23 בנובמבר 2015

שירות הלקוחות של נטוויז'ן



רוצים להיעזר במוקד שירות הלקוחות של נטוויז'ן ולא יודעים אם יוכלו לעזור לכם או לא? קודם כול דעו כי התפקיד של שירות הלקוחות הוא לעזור לכם. לצורך כך עוברים נציגי השירות הכשרה מקיפה בתחום מתן השירות באופן כללי ובאופן ספציפי מתן שירות שנוגע לשירותי החברה.

באיזו שפה תרצה לקבל את השירות
שירות הלקוחות של נטוויז'ן מוכן לתת שירות בשפות שונות ולא רק בשפה העברית. חשוב לדעת כי כל הנציגים שנותנים שירות עבור לקוחות החברה או מתעניינים בשירותי החברה עוברים הכשרה מקצועית במתן שירות טלפוני ללקוחות וכן עוברים הכשרה ממוקדת במתן שירות הנוגע לשירותי החברה כמו למשל לתת מענה על שאלות שנוגעות לחשבון, לתקלות ועוד. כל מי שלא בטוח אם יוכל לקבל עזרה או לא בשל אתגרי שפה, צריך פשוט לבחור את השפה הנוחה לו ביותר לשיחה.

קבלת שירות בשעות גמישות לנוחות מלאה
ישנם אנשים שמתקשרים אל שירות הלקוחות של נטוויז'ן בשעות מאוחרות יחסית כי רק אלו השעות שהם בבית. אפשר להבין מכך כי השירות בא לתת את התמיכה לפי הצורך של הלקוחות ולא להפך. כמובן, מי שרוצה בכך יכול להתקשר אל החברה באמצע היום ולקבל שירות מעולה, אך מי שרוצה תמיכה כשהוא בבית יוכל לעשות את זה משעות הבוקר ועד שעות הערב המאוחרות או גם ביום שישי.

מענה לכל שאלה – למתעניינים וללקוחות קיימים
שירות הלקוחות של נטוויז'ן מוכן לתת מענה למגוון רחב של שאלות וגם לפניות של מתעניינים שרוצים להצטרף אל שירותי החברה ופניות של לקוחות החברה. הנציגים של החברה יכולים לענות על מגוון רחב מאד של שאלות ופניות וכל אחד יכול להעלות שאלותיו בשעות גמישות.