יום שבת, 20 בפברואר 2016

DRP



חברה המתמחה בבניית DRP

היום אפשר לראות כי ישנם אנשי מקצוע כמעט עבור כל דבר. היתרון של אנשי המקצוע הוא היכולת שלהם להביא לכל מקום מומחיות על פי הצורך שלו. כל מי שרוצה ליהנות משירות מקצועי יכול להשיג אותו אם רק ימצא את בעלי המקצוע הראויים לכך. אחד מהתחומים שבהם חשוב מאד למצוא אנשי מקצוע מומחים הוא תחום הכנת תכנית
DRP או Disaster Recovery Plan.

מהי התכנית המדוברת

תכנית DRP היא תכנית הכנה התאוששות מאסון אותה יש להכין בארגונים שונים. כל ארגון יכול למצוא עצמו עומד מול אסון. האסון יכול להיות אסון טבע, אסון קטן בתוך הארגון עצמו, גניבה ועוד. למעשה, אי אפשר באופן חד משמעי אלו אסונות יכולים להיות בפני הארגון וזאת כיוון שכל ארגון הוא שונה וכל סביבה היא ייחודית. בכל מקרה חשוב מאד לבצע תכנית הכנסה שבו יקרה אסון. את התכנית יש להכין בצורה מקצועית הרבה לפני שקורה אסון וזאת בשל העובדה שלרוב אי אפשר להעריך אם יקרה אסון, מתי הוא יקרה וחוסר יכולת להכין תכנית משמעותית בזמן האסון עצמו.

 
מי יכול להכין את התכנית

הכנת תכנית
DRP היא עניין למקצוענים. ישנן חברות שמתמחות בתחום זה. אותן חברות מחזיקות אנשי מקצוע מהתחום ואלו יכולים להביא איתם שני יתרונות בולטים; הם יכולים להעריך אלו אסונות יכולים לקרות לארגון והם יכולים להכין תכנית בהתחשב במצב של הארגון, המגבלות שלו וכן החזקות שלו.

בחירה של החברה המתמחה בתחום

חשוב מאד לבחור את ה
חברה המתאימה להכנת DRP. על החברה להציע מקצועיות ללא רבב, ניסיון בתחום זה וכן הקשבה. החברה חייבת לבחון את הארגון על פי היכולות שלו ותכין תכנית שמתאימה לו באופן מיוחד.