יום רביעי, 9 במרץ 2016

סוגי מרכזיה לעסקים



בעולם המודרניזציה שכיום, עם התפתחות הטכנולוגיה, חברות רבות עושות מעבר לשירותי מרכזיה לעסקים כיוון ששימוש במרכזיות טלפון לעסקים משפר את רמת השירות ואיכות הפעילות של החברה באופן ניכר ולהפליא. על מנת להצליח לתפקד באופן האפקטיבי ביותר ולוודא כי הפעילות בעסק שלכם מתבצעת ברמה הגבוהה ביותר, מומלץ לכם להיעזר בשירותי מרכזיה לעסקים. מרכזיה לעסקים IP הינה פתרון אולטימטיבי עבור עסקים רבים מפאת הסיבה שהיא מחברת בין קווי החוץ של העסק ובין כל שלוחות הטלפון כולל דואר קולי, רישום שיחות, ניתוב שיחות, הקלטת שיחות, בחירת מוזיקה להמתנה, מערכת לבקרת שיחה ועוד אלמנטים נוספים. בנוסף, עוזרת מרכזיה לעסקים בחיבור סניפי החברה שלכם בין אם הם נמצאים בחוץ לארץ ובין אם הם נמצאים בארץ, מספקת שלוחות לבית, לטלפון הנייד וכדומה. ניתן לרכוש מרכזיה לעסקים בכל מיני גדלים, ישנן מרכזיות לעסקים אשר מכילות שני קווי חוץ – אלו מתאימות לבעלי עסקים קטנים, וישנן מרכזיות לבעלי עסקים בינוניים וגדולים אשר כוללות עשרות קווים מאות שלוחות ומגוון נרחב של אפשרויות נוספות.




היתרונות של מרכזיה לעסקים –
* שלוחות ללא הגבלה – מרכזיות טלפון VOIP לעסקים צריכות לספק אפשרות לשיחות מקבילות ללא הפרעה וללא ירידה באיכות השיחה.
* שליטת המנהל – לא רק בעסקים גדולים יש מנהלים מוטרדים אשר הם מעוניינים בשליטה בנעשה בעסק שלהם. בשביל כל אותם עסקים קטנים קיימת מרכזיה לעסקים קטנים אשר מאפשרת למנהלים להאזין לשיחה ולבצע מעקב. במידה והעובד שלכם לא מבצע שירות מיטבי, אתם יכולים להיכנס לשיחה על מנת להציל אותה.
* שיחות בין לאומיות – עסקים נוטים להעניק מגוון שירותים ברחבי תבל. מרכזיה לעסקים מספקת שירותי שיחה מוזלים, ובנוסף חדרי וועידה המאפשרים שיחות מרובות משתתפים עם עלות שאינה משתנה.