יום רביעי, 13 באפריל 2016

מספר הטלפון של 012



חברת 012 היא חברה אשר מספקת שירותי תקשורת לאנשים פרטיים ולבעלי עסקים. החברה נותנת שירותי תקשורת לחו"ל, תקשורת סלולרית ואינטרנט. באתר האינטרנט של החברה אפשר לראות את הפירוט על השירותים השונים שלה ועם זאת, כל מי שרוצה לשמוע פרטים ולמצוא את החבילות הטובות עבורו ביותר יעשה טוב אם ייצור קשר עם מספר הטלפון של 012. יצירת קשר עם החברה תאפשר לכל אחד לשוחח עם נציג המומחה לשירותי החברה, להחליט איזה שירות הוא רוצה לקבל ולטפל בבעיות שונות אם אלו עולות אצלו.

הכשרה של הנציגים
הנציגים של מוקד 012 הם נציגים שעוברים הכשרה מקיפה וזאת במטרה לענות לכל אחד על השאלות הספציפיות הרלוונטיות עבורו. ההכשרה היא על פי המוקד שבו יושבים הנציגים כאשר לעתים יהיה הבדל בין הידע של נציגים שנותנים שירות ללקוחות פרטיים ולאלו שנותנים שירות ללקוחות עסקיים. ההבדל יהיה בידע של הנציגים ולא ברמת השירות שהם נותנים למתקשרים. אם אתם רוצים לקבל מידע על שירותי החברה, הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות הוא ליצור קשר עם מספר הטלפון של 012.

להתחבר אל שירותי החברה
קל מאד להתחבר היום אל שירותי החברה. ביצירת קשר עם מספר הטלפון של 012 אפשר לקבל את כל המידע הנחוץ על החבילות והשירותים של החברה ולהחליט להתחבר לשירותים בעזרת נציג שירות שמטרתו היא לתת את המענה המושלם לכל אחד.

לקבל מענה כלקוחות החברה
כדאי לדעת שמאחורי מספר הטלפון של 012 יושבים נציגי שירות שעברו הכשרה לתת שירות והם מוכנים לכל שיחה. ישנם מוקדים אשר נותנים מענה בשפה העברית וישנם כאלה שנותנים שירות בשפות אחרות כאשר רמת הידע היא זהה ונועדה לתת לכל אחד ואחת את המענה המקצועי ביותר.