יום שלישי, 17 במאי 2016

מגשר לביצוע הליך גירושין בהסכמה

הליך של גירושין בהסכמה יתבצע בעזרת מגשר. המגשר הוא בעל מקצוע בעל מומחיות בתחום זה והתפקיד שלו הוא להצליח למצוא את ההסכמה בין שני הצדדים שהחליטו להיפרד. המגשר צריך להיות בעל ניסיון בתחום, עליו להיות מומלץ על ידי הלקוחות שלו וחשוב מאד שהתקשורת שלו מול כל אחד מהצדדים תהיה תקשורת טובה.

מה הניסיון של בעל המקצוע

הניסיון של בעל המקצוע חשוב מאד ובמקרה של גירושין בהסכמה חשוב למצוא מגשר בעל ניסיון בתחום. אתם יכולים לבקש מהמגשר לשמוע על הניסיון הקודם שלו ולוודא כי יש לו ניסיון בתחום הגירושין ולא רק בתחומים אחרים.

קבלת המלצות על בעל המקצוע

כדי להחליט אם לעבור את התהליך עם מגשר או אם לחפש אחר מגשר אחר תוכלו לחפש המלצות עליו. הליך של גירושין בהסכמה צריך להיות מוסכם על שני הצדדים ולכן חשוב מאד שתמצאו מגשר שיש לו לקוחות מרוצים. אתם יכולים לחפש אחר המלצות בסביבה הקרובה שלכם ואתם יכולים לשמוע מהמגשר על מקרים דומים לאלו שלכם כדי להתרשם מדרך העבודה שלו.

בחינת התקשורת שלכם מול מגשר

הליך של גירושין בהסכמה מתבצע בעזרת מגשר ואם אתם רוצים לעבור את התהליך תצטרכו למצוא את המגשר שיתאים לכם ביותר. המגשר צריך להיות אחד שאתם מרגישים איתו בנוח, אחד שתרגישו בנוח לשוחח איתו, לפתוח בפניו את הסוגיות שחשובות לכם ואחד שאתם סומכים עליו. חשוב מאד לשוחח עם המגשר לפני שבוחרים אותו, לשמוע ממנו כיצד מתבצע התהליך ולהתרשם מה הוא מביא איתו לתהליך. זכרו, שני הצדדים צריכים להסכים על המגשר ולכן אם אתם לא סומכים עליו יהיה עליכם לחפש אחר מגשר אחר.