יום שלישי, 17 במאי 2016

עיצוב פאות בהתאמה מושלמת לפנים

כשנשים מבקשות לבחור פאה הן גם רוצות לפנות לשירות מקצועי של עיצוב פאות. פעמים רבות מי שמוכר את הפאה גם יוכל לספק לכן את השירות המיוחד של עיצוב פאות אך לעתים אפשר גם לפנות לאיש מקצוע שמבצע את המלאה בנפרד מהמכירה, ויש כיום שוק גדול ותחרותי מאד בתחום. כך או כך, תמיד כדאי לזכור שהעיצוב של הפאה קשרו באופן הדוק למבנה של הפנים שלך - וחובה להביא את הנתונים הללו בחשבון, כדי שהמראה הסופי של הפאה ושל הפנים שלך יהיה נעים לעין.

איך הקשר הזה בא לידי ביטוי?

כל מי שמבצע עיצוב פאות ישים לב קודם כל למבנה הפנים שלך. יש נשים שיש להן מבנה פנים מאורך ורזה, יש כאלו עם מבנה עגלגל ומלא יותר, יש נשים עם פנים יותר ריבועיות, וכיו"ב. כך או כך, בעזרת הפאה המתאימה ובעזרת עיצוב פאות, אפשר ליצור את האיזון המתאים למראה של הפנים שלך. כך למשל, לנשים שיש להן פנים עגלגלות ומלאות, פאה בעלת שיער ארוך ומלא יכולה ליצור את האיזון המתאים. לעומת זאת למי שיש לה פנים צרות וארוכות יחסית - פאה קצרה יותר ומתולתלת יכולה ליצור איזון הולם, במידה ותהיו מעוניינות בכך.

צריך לבדוק הכל באופן אישי

מובן שהכללים הללו אינם שחור ולבן. התחום של עיצוב פאות דורש התאמה אישית לכל אישה באשר היא. לעתים ישנם גם נתונים נוספים אשר חובה לקחת בחשבון כשניגשים לנושא של עיצוב פאות. כך למשל צריך גם להתחשב בנתונים כמו צבע העיניים, הגוון המקורי של השיער- וכמובן גם הטעם האישי של כל אחת מכן צריך לבוא לידי ביטוי בעיצוב של הפאה. הדבר רק מדגיש עד כמה חשוב לפנות לאנשי המקצוע המובילים בתחום, שעוסקים בעיצוב הפאות.

עיצוב פאות