יום שישי, 14 באוקטובר 2016

סטוצים



סטוצים יכולים להיות חוויה מצוינת או חוויה נוראית
גברים, תפנימו: אתם לא טובים בסקס כמו שאתם חושבים. מעטים מכם באמת מגיעים לרמה שהיינו רוצות לראות ונבחרים מגיעים לרמה שהיינו אומרים שגם בשביל סטוץ היינו זורמות. סטוצים יכולים להיות חוויה נהדרת לאישה, אבל אם לא תעשו את זה נכון זה יהיה קטסטרופה. אז מה אישה רוצה? קבלו כמה טיפים.

מה אישה רוצה מכם?
·         תהיה מעניין- בין אם אתה מצחיק, שנון, חכם, גאון במתמטיקה, דוקטורט בספרות, וואטאבר. ברור שלכל אישה יש את התחום שיותר מעניין אותה, אבל אם אתה לא תהיה מעניין ותראה התלהבות בנושא, אנחנו בוודאי שלא. אם אתה רוצה למשוך את תשומת הלב שלנו, תראה לנו מה אתה שווה. אולי ככה יהיו לנו כמה סטוצים.




·         תהיה אדיב- אתה לא חייב לשלם על הכל, כל הזמן. אנחנו במאה ה-21 וגם אני מרוויחה היטב. אבל זה נחמד לדעת שהגבר שאנחנו איתו רוצה לדאוג לנו. אנחנו בנויות לזה ביולוגית. אז אתה לא חייב לקנות את היין הכי יקר בתפריט, אבל אל תהיה קמצן. בנוסף, היערות שוביניסטיות זה ממש לא. להגיד לנו איך אנחנו מצליחות גם קריירה וגם ברזילאי וגם לק באצבעות, ממש כן.

·         קצין (קרבי) וג'נטלמן- נכון, אנחנו לא רוצות מישהו גס רוח. תתקלח, שים איזו חולצה יפה ותהיה נחמד אלינו. מצד שני, אל תהיה רכרוכי. אל תיתן שנתייחס אלייך כמו כלבלב. בנות עושות את זה בשביל לסנן מי לא ראוי.

במיטה
אז סטוצים רצית לקבל, קיבלת. תשמור את חוויות הפורנו שלך לעצמך, ותשתדל לעשות דברים שיהיו נעימים גם לנו. אבל לא לשכוח- אנחנו במיטה עם גבר מסיבה מסוימת, אז תהיה גבר גבר. בהצלחה חתיך.