יום שישי, 18 בנובמבר 2016

מוקדי עניין מרכזיים בטיולי ג'יפים בפירנאים



יש הרבה מסלולים של טיולי ג'יפים בפירנאים וכמובן שקיימים הבדלים בין הטיולים השונים, אך חשוב להכיר גם את מוקדי העניין המרכזיים. מוקדים אלו מלווים את רוב הטיולים והם מתאימים למי שרוצה לנצל היטב את הזמן על פסגת ההר. בעזרת היכרות עם מוקדי העניין המרכזיים של טיולי ג'יפים בפירנאים ניתן ליהנות מכל רגע עם המשפחה, לצבור חוויות משותפות עם הילדים או לבלות זמן איכות משותף עם בני הזוג.

ראשית, הטיול כולל בדרך כלל ביקור בערים מתקופת ימי הביניים. ערים אלו הצליחו להישמר על רכס הרי הפירנאים בגלל שמאז ומעולם הן היו מבודדות. בנוסף, במסגרת טיולי ג'יפים בפירנאים ניתן לראות מקרוב את דרכי המבריחים לנסיכות אנדורה הקרובה, את מעברי הגבול עם צרפת וספרד ואת מעבר טורמלה.

שנית, טיולי ג'יפים בפירנאים מתאפיינים בדרכי שטח גבוהות גם בצד הספרדי וגם בצד הצרפתי. בדרכים אלו ניתן לבחור האם לבצע נהיגה עצמית על הג'יפ, או לחילופין לשלב הדרכה עם נהיגה מקצועית. הבחירה בין נהיגה עצמית ומקצועית מתקבלת לפי הניסיון האישי של המטייל ועל פי רמת הביטחון שהוא מרגיש.



למה לצאת לטיולי ג'יפים בפירנאים?
ברכס הפירנאים ניתן ליהנות מיתרונות של טיולי ג'יפים שלא קיימים במקומות אחרים. הרכס מבטיח נוף עוצר נשימה וקל להגיע אליו מהגבול הצרפתי או הספרדי. יש ישראלים שמעדיפים לנחות באנדורה לפני הביקור בפירנאים, לעומת כאלה שמשלבים את טיול הג'יפים עם מוקדי העניין המרכזיים של קטלוניה: רחוב הרמבלס, הרובע הגותי, גאודי וכמובן שופינג בחנויות המובילות של אירופה.

בסופו של דבר, כל קבוצת מטיילים שיוצאת לטיולי ג'יפים בפירנאים יכולה וצריכה לבחור את מוקדי העניין שמתאימים לה ולקחת חלק בחוויה המשותפת.