יום שני, 7 בנובמבר 2016

לוטודיל



אם החלטתם להשתתף בהגרלות שונות, כדאי לדעת כיצד לעשות זאת נכון 

הגרלות כגון הגרלות לוטו, הגרלות רכבים וכדומה מאורגנות בצורה אשר מאפשרת סיכויי זכייה נמוכים ביותר, כך שלמרות שפרסי ההגרלה יכולים לסייע לאנשים רבים, רוב האנשים לעולם לא יוכלו לזכות בהם. לאור האמור, במידה והנכם מעוניינים להשתתף בהגרלות שונות, חשוב לדעת כיצד לעשות זאת בצורה נכונה, כאשר אחת הדרכים הטובות ביותר לשפר את סיכויי הזכייה שלכם הינה באמצעות הצטרפות למועדון חברים כגון מועדון הלוטודיל.

מועדון הלוטודיל הינו מועדון חברים אשר מטרתו הינה שיפור סיכויי הזכייה של חבריו

מועדון הלוטודיל הינו אחד ממועדוני החברים הקיימים כיום בשוק אשר מטרתם לשפר את סיכויי הזכייה של החברים בו בהגרלות שונות כגון הגרלות לוטו, 777, צ'אנס ועוד. שיפור הסיכויים לזכייה בלוטו בפרס הגדול בלוטודיל מתבצע בכמה דרכים:
·      
הגשה על פי סטטיסטיקות:
בעזרת חישובים סטטיסטיים ניתן לחזות את סיכויי הזכייה בהגרלות שונות, ולעיתים אף את ההימורים המתאימים ביותר בכל הגרלה. במועדון הלוטודיל מחשבים את הסיכויים הללו, ומגישים את חברי המועדון רק להגרלות בהן סיכויי הזכייה הינם הגבוהים ביותר.
·      
השתתפות בהגרלות קבוצתיות:
הגרלות קבוצתיות הינן הגרלות אשר כרטיס ההשתתפות בהן יקר יותר, אולם הפרסים גבוהים יותר וכן סיכויי הזכייה גבוהים יותר. חברי מועדון הלוטודיל יכולים להשתתף בהגרלות מסוג זה, וליהנות מסיכויי זכייה גבוהים אשר אינם זמינים למשתתפים בודדים בהגרלות.
·      
השתתפות בהגרלות על בסיס חודשי:
בעזרת חברות בלוטודיל ניתן להבטיח השתתפות בהגרלות שונות על בסיס חודשי, כך שחברי המועדון לא צריכים להתעסק בהרשמה להגרלות השונות או לפספס הגרלות בעלי סיכויי זכייה גבוהים רק משום שלא היה להם פנאי לבדוק זאת.
כלל הפעולות הללו הוכיחו את עצמן כיעילות ביותר, ורבים מחברי המועדון נהנים מזכיות כבר בשנת הצטרפותם הראשונה.